LANCIA CLUB HELLAS

Το όνομα Lancia αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Εάν επρόκειτο να περιγραφεί ένα αυτοκίνητο, το οποίο ονομάστηκε από τον Vincenzo Lancia με μία μόνο λέξη, αυτή θα ήταν "Πάθος". Το γιατί ελπίζουμε ότι θα το ανακαλύψετε στις επόμενες ενότητες του site...

Τα αυτοκίνητα Lancia έχουν μακρά παράδοση επιτυχιών στην Ελλάδα. Για να μην αναφερθούν μόνο θρυλικά πλέον αυτοκίνητα όπως η Fulvia, η Delta, η Dedra καθώς και το Ypsilon πέτυχαν στην Ελληνική αγορά τη δεκαετία του '90 μερίδια, τα οποία μπορούν ίσως να συγκριθούν με τα αντίστοιχα Ιταλικά! Τα αυτοκίνητα Lancia είναι ιδιαιτέρως επιτυχημένα στην Ελλάδα και υπάρχουν πολλοί φίλοι τους που παραμένουν πιστοί στον διάσημο κατασκευαστή της άλλης πλευράς της Αδριατικής, η οποία χωρίζει τις δύο χώρες
 

 

 

Παρακάτω κάνουμε μια αναδρομή στην ιστορική πορεία των μοντέλων της Lancia
Lambda Torpedo Ballon 5th series

1925

Κινητήρας: 4 κύλινδροι σε διάταξη V 13°

Κυλινδρισμός: 2119 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 49 ίπποι

Μεγ. Ταχύτητα: 115 χλμ./ώρα

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 4970 mm

Πλάτος 1670 mm

Ύψος 1700 mm
 

Η Lancia Lambda παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, το 1922 και θεωρείται το κορυφαίο δημιούργημα του Vicenzo Lancia, λόγω των σημαντικών τεχνολογικών καινοτομιών της, αλλά και της ξεχωριστής σχεδίασής της, η οποία τη διαφοροποιούσε από τα άλλα αυτοκίνητα της εποχής. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο του κόσμου που είχε αυτοφερόμενο αμάξωμα, ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση, το «τούνελ» του άξονα μετάδοσης στο δάπεδο, έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V με μικρή περιεχόμενη γωνία και χώρο αποσκευών ο οποίος ήταν αναπόσπαστο μέρος του αμαξώματος.Το αυτοκίνητο παρήχθη σε εννέα διαδοχικές σειρές στο διάστημα 1922-1931 και η συνολική του παραγωγή έφτασε τις 13.000 μονάδες.

Aurelia Gran Turismo 2500 Spider

1955

Κινητήρας: 4 κύλινδροι σε διάταξη V 60°

Κυλινδρισμός: 2451 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 118 ίπποι/5300 σ.α.λ.

Μεγ. Ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 4230 mm

Πλάτος 1555 mm

Ύψος 1305 mm
 

Ήταν το αποτέλεσμα ενός από τα πιο κλασικά και γοητευτικά σχέδια του Pinin Farina, το οποίο ο γιος του Sergio περιέγραφε ως το πρότυπο του ιταλικού σπορ αυτοκινήτου, το οποίο έγινε γνωστό ως Β24. Εμφανίστηκε τον Ιούνιο του 1954 σε μορφή μοντέλου προ-παραγωγής κι έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, τον Ιανουάριο του 1955. Αν και αρχικά προοριζόταν κυρίως για την αμερικανική αγορά, γνώρισε μεγάλη επιτυχία σε όλες τις αγορές. Μετά την έκδοση Spider, η δεύτερη έκδοση του αυτοκινήτου έγινε γνωστή απλά ως "Convertible" με τον προσδιορισμό "tipo America" ο οποίος έδειχνε και τον προσανατολισμό του μοντέλου.Συνολικά 761 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν ανάμεσα στο 1954 και 1958.

Flaminia Coupe Pininfarina *

1965

Κινητήρας: 6 κύλινδροι σε διάταξη V 60°

Κυλινδρισμός: 2458 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 136 ίπποι

Μεγ. Ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 4680 mm

Πλάτος 1740 mm

Ύψος 1420 mm

 

Ο Pinin Farina παρουσίασε το Florida II, ένα σημαντικό πρωτότυπο κουπέ, βασισμένο πάνω σε ένα κοντύτερο πλαίσιο της Flaminia, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 1958. Στην Έκθεση του Τορίνο της ίδιας χρονιάς, η Lancia παρουσίασε την Flaminia Coupe η οποία προερχόταν από το Florida II. Το αυτοκίνητο διετίθετο αρχικά με κινητήρα 2.500 κ.εκ. και αργότερα υπήρξε και έκδοσή του με κινητήρα 2.800 κ.εκ. Έμεινε στην παραγωγή από το 1958 ως το 1967.

*Πρέπει να διευκρινίσουμε πως οι λέξεις Pinin Farina ήταν το μικρό όνομα και το επώνυμο του ιδρυτή της εταιρίας, η οποία ονομαζόταν έτσι μέχρι το 1961. Έκτοτε, το Pininfarina έγινε το επώνυμο της οικογένειας του ιδρυτή και, βεβαίως, το όνομα της εταιρίας.


 

 

Fulvia Coupe 1st series

1955

Κινητήρας: 4 κύλινδροι σε διάταξη V 60°

Κυλινδρισμός: 2451 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 118 ίπποι/5300 σ.α.λ.

Μεγ. Ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 4230 mm

Πλάτος 1555 mm

Ύψος 1305 mm
 

Η κουπέ έκδοση της Fulvia παρουσιάστηκε το 1965.Τη σχεδίασή της επιμελήθηκε ο Piero Castagnero και ήταν πραγματικά πρωτοποριακή: ένα κομψό αμάξωμα, με χαμηλό προφίλ και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,39.Χρησιμοποιούσε ένα κινητήρα 1216 κ.εκ. με ισχύ 79 ίππων/6000 σ.α.λ. και είχε μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις αυτές αυξήθηκαν ανάλογα στις πιο ισχυρές εκδόσεις των 1300 και 1600 κ.εκ. που ακολούθησαν. Το αυτοκίνητο αυτό προσέφερε επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά πολύ καλύτερη από το τετράθυρο μοντέλο, χάρη στο μικρότερο κατά 15 εκ. μεταξόνιό του και το σημαντικά μειωμένο βάρος του.Η ακόμα πιο δυνατή κι ελαφρότερη HF και η έκδοση Sport Zagato ήταν σχεδιασμένες για να συμμετέχουν επιτυχώς στους αγώνες ράλι. Το αυτοκίνητο απέσπασε χιλιάδες νίκες στο στίβο των αγώνων με πιο σημαντική αυτή στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 1972. Την ίδια χρονιά κατέκτησε και το Κύπελλο της F.I.A. (το οποίο αργότερα μετονομάστηκε σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι). Το 1969 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη 2η σειρά της Fulvia Coupe με 20 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο, κινητήρα 1298 κ.εκ./90 ίππων και μέγιστη ταχύτητα 168 χλμ./ώρα. Η παραγωγή της σταμάτησε τον Φεβρουάριο του 1976 με την 3η έκδοση του μοντέλου. Μέσα σε 11 χρόνια, κατασκευάστηκαν συνολικά 140.000 Fulvia Coupe.

Delta HF Integrale 16 v Martini gr. 4

1989

Κινητήρας: 4 κύλινδροι σε σειρά με 16 βαλβίδες και υπερσυμπιεστή

Κυλινδρισμός: 1995 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 280 ίπποι/6000 σ.α.λ.

Μεγ. Ταχύτητα: 215 χλμ./ώρα (διέφερε, ανάλογα με την τελική σχέση μετάδοσης)

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 3900 mm

Πλάτος 1700 mm

Ύψος 1380 mm
 

Η Delta βγήκε στην αγορά το φθινόπωρο του 1979. Ήταν ένα όμορφο, συμπαγές και πρωτοποριακά σχεδιασμένο (από τον Giorgetto Giugiaro) αυτοκίνητο. Η κομψότητα και η ποιότητα των λύσεων που υιοθετούσε, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές τεχνικές της προδιαγραφές, εξασφάλισαν στην Delta τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς το 1980. Ωστόσο, μια πρώτη γεύση του τι θα ακολουθούσε πήραμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1982, όπου παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου μια τετρακίνητη έκδοση της Delta. Επρόκειτο για τον προάγγελο της μόνιμα τετρακίνητης έκδοσης που έγινε γνωστή με την ονομασία Delta HF 4WD, η οποία παρουσιάστηκε επίσημα το 1986. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα διαρκούσε μέχρι και το 1994 σε διάφορες εκδόσεις: την HF Integrale, την HF Integrale 16 v και την HF Integrale EVO. Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 1987 κερδίζοντας τον τίτλο για έξι συνεχείς χρονιές, μέχρι το 1992 -ένα ρεκόρ που μένει ακατάρριπτο μέχρι σήμερα.Το αυτοκίνητο που εκτίθεται φέρει το λογότυπο της Martini σε κόκκινο φόντο και προετοιμάστηκε αποκλειστικά για το Ράλι του Σαν Ρέμο του 1989.

Stratos Bertone Zero Prototype

1970

Κινητήρας: 4 κύλινδροι σε διάταξη στενού V (από την Lancia Fulvia coupe HF 1.6)

Κυλινδρισμός: 1600 κ.εκ.

Μεγ. ισχύς: 158 ίπποι

Μεγ. Ταχύτητα: 215 χλμ./ώρα (διέφερε, ανάλογα με την τελική σχέση μετάδοσης)

Διαστάσεις (σε χλστ.):

Μήκος 3580 mm

Πλάτος 1870 mm

Ύψος 840 mm
 
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μοναδικό και φτιάχτηκε για να σοκάρει τον κόσμο του αυτοκινήτου, όταν παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο, το 1970. Ήταν το Stratos Zero Prototype, το οποίο βασιζόταν στα μηχανικά μέρη της Lancia Fulvia coupe HF 1.6. Το αποτέλεσμα ήταν ένα αμάξωμα σχεδόν ενός όγκου, με πολύ κομψό προφίλ, μήκος 358 εκ. και ύψος μόλις 84 εκ. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γινόταν από το παρμπρίζ.

Ευγενική συνδρομή της Συλλογής Bertone.

Ο ΟΜΙΛΟΣ BERTONE

Η Bertone είναι ένας ανεξάρτητος ιδιωτικός όμιλος ο οποίος έχει τη δυνατότητα να υλοποιεί όλα τα στάδια της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου, από την αρχική του σύλληψη μέχρι την μαζική του παραγωγή.Η Carrozzeria Bertone είναι ο κατασκευαστικός βραχίονας του ομίλου, με ειδικότητα στην κατασκευή ειδικών κατηγοριών αυτοκινήτων, με υψηλό βαθμό επιχειρησιακής ευελιξίας. Το εργοστάσιο του Γκρουλιάσκο (στην περιοχή του Τορίνο), με συνολική έκταση 310.000 τ.μ.. έχει δυνατότητα παραγωγής 70.000 αυτοκινήτων ετησίως.Η Bertone Engineering εκτελεί τις παραγωγικές και μηχανολογικές διαδικασίες που απαιτούνται για κάθε προϊόν της εταιρίας. Σε αυτές περιλαμβάνονται η κατασκευή πειραματικών πρωτότυπων τα οποία γίνονται αντικείμενο συγκεκριμένων προγραμμάτων δοκιμών και η διαχείριση όλων των παραμέτρων της εξέλιξης ενός μοντέλου μέχρι να φτάσει στη γραμμή παραγωγής. Απασχολεί πολλούς ταλαντούχους μηχανικούς που μελετούν τα κόστη και τις κατασκευαστικές προοπτικές σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Όλοι οι μηχανικοί στην Bertone είναι αφοσιωμένοι στην διατήρηση ενός μείγματος παράδοσης και πρωτοπορίας στη δουλειά τους, το οποίο στόχο έχει την εξασφάλιση της ποιότητας, της ταχύτητας και της ανταγωνιστικότητας. Το τμήμα Stile Bertone είναι η δημιουργική καρδιά της σχεδίασης των διαφόρων προϊόντων, από την αρχική σύλληψη της ιδέας μέχρι την μηχανολογική εξέλιξη και την κατασκευή λειτουργικών πρωτοτύπων . Οι εγκαταστάσεις του Stile Bertone περιλαμβάνουν ειδικούς χώρους για τους εκάστοτε πελάτες (γραφεία και εργαστήρια) ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη διαχείριση κάθε προγράμματος εξέλιξης.Η Bertone Glass είναι το τμήμα που έχει τελευταίας τεχνολογίας σταθμούς σχεδίασης με συστήματα CAD/CAΜ και εργαστήρια για φυσικές και χημικές δοκιμές των προϊόντων. Διαθέτει, επίσης, κέντρο μέτρων και σταθμών εγκεκριμένο από το Charleroi Glass Institute.

 

Lancia Thema 8.32

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το μοναδικό τετραθυρο επιβατηγό οχημα στον κόσμο το οπαίο διαθέτει κινητήρα Ferrari και κατασκευάστηκε για να συναρπάσει τον κόσμο του αυτοκινήτου, όταν παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο,τον Απρίλιο του 1986.Ήταν η Lancia Thema 8.32,η οποία βασιζόταν στα μηχανικά μέρη της Lancia Thema, διαθέτοντας ένα κινητήρα κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από τη Ferrari με προδιαγραφές Lancia βασισμένο σε αυτόν της Ferrari 308 GTB Quattrovalvole.Το αποτέλεσμα ήταν ένα αμάξωμα, με πολύ κομψό και κλασσικό προφίλ με επιδόσεις αντάξιες του πλέον σπορ αυτοκινήτου. Μεγ.Ταχύτητα: 240 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 στα 6,9''
 

 

Νέο Lancia Ypsilon

Το νέο Ypsilon σχεδιάστηκε για ένα ειδικό κοινό καταναλωτών και απαντά στο διαρκές αίτημά τους για μοναδικά προϊόντα. Το αυτοκίνητο ανανεώνει την παρουσία του μέσα από μια εξωτερική εμφάνιση περισσότερο απολαυστική από ποτέ για τους Ευρωπαίους καταναλωτές και μια μοναδική προσωπικότητα. Προσφέρει τώρα καλύτερες επιδόσεις, περισσότερη τεχνολογία και περισσότερες εκδόσεις-επιλογές.

Το νέο Ypsilon είναι πιο ευχάριστο οπτικά, διαθέτει πιο σύγχρονο στιλ με πιο έξυπνες λύσεις, ενώ είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει μεγαλύτερο για να προσελκύσει και άνδρες οδηγούς. Διαθέτει επίσης νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου για νεότερους, πιο δυναμικούς αγοραστές. Είναι όλοι τους φιλικοί προς το περιβάλλον, με περίσσια δύναμη και ζωντάνια. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο αυτό προσφέρεται με την ευρύτερη παλέτα χρωμάτων στην κατηγορία του (15 αποχρώσεις εκ των οποίων οι 7 είναι εντελώς νέες και 9 χρωματικοί συνδυασμοί 2 τόνων ? Bcolore).

 

 

Βασισμένο στην Ardea του 1939, η νέα εμφάνιση του μοντέλου περιλαμβάνει μια νέα, αυθεντική μάσκα με ειδική σχεδίαση για κάθε έκδοση. Υπάρχουν πέντε διαθέσιμοι κινητήρες που είναι τώρα πιο δυνατοί και απόλυτα φιλικοί προς το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, υπάρχουν δυο κινητήρες πετρελαίου ( 1.3 16v των 75 ίππων και 1.3 16v των 90 ίππων), που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ή με το σειριακό DFN. Παράλληλα, υπάρχουν δυο νέοι κινητήρες βενζίνης, ο ένας 1.4 16v των 95 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το σειριακό DFN και ο δεύτερος 1.4 8v με 77 ίππους, διαθέσιμος μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο τελευταίος μάλιστα επιτυγχάνει και μια κορυφαία κατανάλωση βενζίνης, από τις καλύτερες της κατηγορίας: 5.5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο. Τελευταίος κινητήρας της νέας γκάμας είναι ο δοκιμασμένος 1.2 8v των 60 ίππων, που διαθέτει κορυφαία ροπή και αθόρυβη λειτουργία.

Lancia Ypsilon Momo Design

Το νέο Ypsilon σχεδιάστηκε για ένα ειδικό κοινό καταναλωτών και απαντά στο διαρκές αίτημά τους για μοναδικά προϊόντα. Το αυτοκίνητο ανανεώνει την παρουσία του μέσα από μια εξωτερική εμφάνιση περισσότερο απολαυστική από ποτέ για τους Ευρωπαίους καταναλωτές και μια μοναδική προσωπικότητα. Προσφέρει τώρα καλύτερες επιδόσεις, περισσότερη τεχνολογία και περισσότερες εκδόσεις-επιλογές. Το νέο Ypsilon είναι πιο ευχάριστο οπτικά, διαθέτει πιο σύγχρονο στιλ με πιο έξυπνες λύσεις, ενώ είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να δείχνει μεγαλύτερο για να προσελκύσει και άνδρες οδηγούς. Διαθέτει επίσης νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου για νεότερους, πιο δυναμικούς αγοραστές. Είναι όλοι τους φιλικοί προς το περιβάλλον, με περίσσια δύναμη και ζωντάνια. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο αυτό προσφέρεται με την ευρύτερη παλέτα χρωμάτων στην κατηγορία του (15 αποχρώσεις εκ των οποίων οι 7 είναι εντελώς νέες και 9 χρωματικοί συνδυασμοί 2 τόνων ? Bcolore). Βασισμένο στην Ardea του 1939, η νέα εμφάνιση του μοντέλου περιλαμβάνει μια νέα, αυθεντική μάσκα με ειδική σχεδίαση για κάθε έκδοση. Υπάρχουν πέντε διαθέσιμοι κινητήρες που είναι τώρα πιο δυνατοί και απόλυτα φιλικοί προς το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, υπάρχουν δυο κινητήρες πετρελαίου ( 1.3 16v των 75 ίππων και 1.3 16v των 90 ίππων), που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ή με το σειριακό DFN. Παράλληλα, υπάρχουν δυο νέοι κινητήρες βενζίνης, ο ένας 1.4 16v των 95 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το σειριακό DFN και ο δεύτερος 1.4 8v με 77 ίππους, διαθέσιμος μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο τελευταίος μάλιστα επιτυγχάνει και μια κορυφαία κατανάλωση βενζίνης, από τις καλύτερες της κατηγορίας: 5.5 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο. Τελευταίος κινητήρας της νέας γκάμας είναι ο δοκιμασμένος 1.2 8v των 60 ίππων, που διαθέτει κορυφαία ροπή και αθόρυβη λειτουργία.Το Lancia Ypsilon MOMO Design είναι η δυναμική αλλά πάντα «μοδάτη» έκδοση αυτού του μοντέλου. Είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Lancia με το κέντρο σχεδίασης της Momo, καθώς και οι δύο εταιρίες πιστεύουν στην πρωτοποριακή σχεδίαση και στη χρήση υλικών υψηλής τεχνολογίας καθώς και στην προσοχή στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πρώτο σύγχρονο, μαζικά παραγόμενο αυτοκίνητο που φέρει ματ μαύρο χρώμα στην πίσω πόρτα, στην οροφή και στις κολόνες, συνδυασμένο με ποικιλία χρωμάτων για το υπόλοιπο αμάξωμα (μαύρο, μπεζ, πορτοκαλί και κόκκινο). Το μεταλλικό ματ φινίρισμα σε διάφορα σημεία δίνει μια επιπλέον νότα κομψότητας: από την κεντρική κονσόλα, τις χειρολαβές των θυρών μέχρι το πλαίσιο της μάσκας. Ανάλογος με το εξωτερικό του αυτοκινήτου είναι και ο συνδυασμός χρωμάτων στο εσωτερικό του, με καθίσματα επενδυμένα με πορτοκαλί ή γκρίζο και μαύρο ύφασμα.Το αυτοκίνητο είναι πλούσια εξοπλισμένο: Έχει air condition, ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 15 ιντσών, σύστημα ABS με EBD, 4 αερόσακους, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι Dualdrive, δερμάτινο τιμόνι και πόμολο λεβιέ ταχυτήτων Momo Design, κεντρικό κλείδωμα και τηλεχειρισμό θυρών.

 

Lancia Musa

Η Lancia Musa φέρνει στον κόσμο της τα μυστικά της ιταλικής άνεσης. Είναι ένα αυτοκίνητο που καλωσορίζει με καλό γούστο, ζεστασιά και γενναιοδωρία τους επισκέπτες του. Είναι ένα μικρό πολυμορφικό, αλλά προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά και την άνεση ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Ξεχωρίζει αμέσως από το σύγχρονο, εκπληκτικό της ντιζάιν, το οποίο συμβαδίζει με το μοναδικό στιλ της Lancia. Ωστόσο, κρατάει το καλύτερο κομμάτι της για τους επιβάτες της: το εσωτερικό της είναι εξαιρετικά σύγχρονο και άνετο και προσφέρεται σε μία πλούσια γκάμα χρωμάτων και υλικών κορυφαίας ποιότητας. Το μοντέλο αυτό διατίθεται σε 2 κινητήρες βενζίνης και 2 κινητήρες diesel. 1.4 8v 77 ίππων ( ιδανικός για μετακινήσεις μέσα στην πόλη με σημαντική οικονομία στην κατανάλωση καυσίμων) και 1.4 16v 95 ίππων με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση). Οι δύο πετρελαιοκινητήρες, αθόρυβοι, ελαστικοί και απολαυστικοί στην οδήγηση αποδίδουν 70 και 90 ίππους αντίστοιχα και παράλληλα σέβονται το περιβάλλον. Οι κινητήρες της Musa μπορούν να συνδυαστούν με το σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DFN για ξεκούραστη αυτόματη οδήγηση.

Η νέα έκδοση της Musa, Platino Plus αντιπροσωπεύει ακόμα καλύτερα την αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης που αποπνέει κάθε μοντέλο της Lancia με ιδιαίτερα πλούσιο βασικό εξοπλισμό: ABS, 4 αερόσακοι, Radio cd, υπολογιστή ταξιδιού, διζωνικό κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι, ηλιοροφή Granluce, δίχρωμες ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 16??, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινη εσωτερική επένδυση με την υπογραφή της Musa στα προσκέφαλα, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηλεκτρικά εμπρός και πίσω παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και τηλεχειρισμό θυρών. Εντυπωσιακή δε είναι η εξωτερική της διχρωμία, κάτι που υπογραμμίζει τις αρμονικές και καθαρές εξωτερικές γραμμές του αμαξώματος.
 

 

Αρχική |Lancia Club Hellas| Ιστορικό | Νέα | Επικοινωνία   Lancia |Lancia Club Italia|Forum-Lancia Club Hellas